Što kad nema inspiracije? : Manjgura.hr – Public Relations – Odnosi s javnošću

  1. Na vrhu stranice kratko opišite komu je tekst namijenjen.
  2. Napišite glavnu svrhu dokumenta: što je najvažnije da publika shvati ili učini na temelju vašeg teksta?
  3. Napišite ideje koje je važno predstaviti u tekstu, po mogućnosti u crticama.
  4. Možete početi s glavnom idejom – razlogom zbog kojeg pišete tekst.
  5. Onda napišete još jednu.
  6. Pa još jednu, sve dok niste sigurni da ste uključili sve moguće ideje.
  7. Mogući poziv na djelovanje uvijek mora spadati u glavne ideje!
  8. Odredite trebate li uključiti privitak ili link u priopćenje.
  9. Trebate li dodatne informacije koje trenutačno nemate pri ruci, naznačite to u zagradama nakon ideje koje se tiče.
  10. Kad ste složili sve ideje, vratite se na početak i provjerite jesu li vaše ideje komplementarne s onim što vasa ciljana publika traži. Izbrišite one koje nisu.
  11. Provjerite ističe li se neka ideja kao naročito važna? Trebaju li druge biti predstavljene određenim redoslijedom kako bi tekst imao smisla? Je li jedna od njih dobar način da se tekst završi?
  12. Na temelju prethodnog pitanja presložite ideje redoslijedom kojim spadaju u tekst.
  13. Lista je gotova!
  14. Pišite! Mijenjajte, dodavajte, preslagujte ako je potrebno (a bit će).
  15. Kako koju ideju razradite u tekstu, tako je maknite s liste – tako će vam ostati samo ono što još niste napisali.

via Što kad nema inspiracije? : Manjgura.hr – Public Relations – Odnosi s javnošću.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: